Ogłoszenie dla zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
na „Rozszerzenie iMap w module adresowym w oparciu o schemat EMUIA oraz rozbudowa modułu mienia komunalnego o formę władania: wieczyste użytkowanie (integracja z Rekord) i inne.”
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego:
-
rozszerzenie usług iMap Systemu Informacji Przestrzennej w module adresowym w oparciu o schemat EMUIA oraz udostępnienie usługi przeglądania i pobierania wynikających z Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
-
rozbudowa w Systemie Informacji Przestrzennej modułu mienie komunalne o dodatkowe formy władania gruntem jakimi są: dzierżawy na rzecz Miasta, użyczenie na rzecz Miasta, służebność przesyłu ustanowiona przez Miasto, służebność drogowa ustanowiona przez Miasto i na rzecz Miasta, współwłasność Miasta, użytkowanie wieczyste (integracja z Rekord)
Termin realizacji zamówienia: do 19 grudnia 2014 r.
Warunki płatności: 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego
Warunki gwarancji Wykonawca udziela gwarancji na wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od daty wykonania zamówienia.
Inne informacje:
-
projekt umowy na wykonanie powyższego zadania stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
-
wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji, Architektury i Geodezji Pani Halina Sieradz, telefon 324590502. Godziny udzielania informacji: od poniedziałku do środy w godzinach 715 – 1515; czwartek w godzinach 715 – 1715; piątek w godzinach 715 – 1315.
Wymagania zamawiającego odnośnie wykonawcy:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że osoby dokonujące podpisania umowy są do tego umocowane ( w przypadku gdy umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do oferty)
Kryteria wyboru oferty: najniższa kwota brutto.
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 12.11.2014 r. do godziny 1300.
Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej na adres:
Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śl.
– za pośrednictwem faksu: fax. 32 7218703
– lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o wszelkich formalnościach, które należy wypełnić przed podpisaniem umowy oraz o terminie podpisania umowy.
Projekt umowy
Załącznik nr 1 do oferty