ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 30 000 euro.
I ZAMAWIAJĄCY
Urząd Miasta
Biuro Informatyki
ul. Bogumińska 4
44-300 Wodzisław Śląski
tel.: 32 4590470, e-mail: um_info@wodzislaw-slaski.pl
osoba do kontaktu: Zbigniew Gamza
II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Miasto Wodzisław Śląski poszukuje firmy do złożenia oferty cenowej na zadanie pod nazwą „Zakup i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do realizacji zadań przez ZGMiR ”
- Opis przedmiotu zamówienia: zawiera załącznik: specyfikacja
- Termin realizacji zamówienia: dostawa w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
III DANE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERT
- Oferta winna zawierać całość przedmiotu zamówienia.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym według takiego samego schematu, załącznik do zapytania ofertowego – formularz ofertowy
- Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
- Ofertę należy złożyć w jeden następujący sposób:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 115
- za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego: Urząd Miasta
ul. Bogumińska 4
44-300 Wodzisław Śląski - faksem – nr 32 7218703
- e-mailem – kancelaria@wodzislaw-slaski.pl
w terminie: nie później niż do dnia 30 września 2015 r.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę!
IV WYBÓR OFERTY
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował zasadami opisanymi w załączniku – doc
- Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełni wszystkie wymogi zawarte
w specyfikacji oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
V INFORMACJE DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI
przelewem w terminie 30 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury.
Załączniki:
Odpowiedzi na zadane pytania: